19 October 2010

Semakin Dekat ajal menghampiriku





Terima kasih sahabat2 yang wish birthday saya semalam... mcm2 medium digunakan...huhu facebook(first place), mesej, face to face n nyanyian(also can), dan mcm2 lagi.. buat ilyani mohd dakroh, tq for the present and cake.. i really appreciate that.. =)

cumanya saya terfikir, semakin bertambah umur kita semakin dekat ajal dengan kita kan? hmm,.. mungkin ini adalah birthday terakhir yang saya sambut.. mungkin nyanyian birthday yg saya dengar adalah the last song yg saya akan dengar.. semoga tarik 19-10-1990 menjadi 1 titik tolak perubahan dirii untuk menjadi yang lebih baik n terbaik.. semoga bertambahlah amalan seganding dengan bertambahnya usia.. semoga Allah mematikan kita dalam keadaan yang baik..
Allahummakhtimlana bihusniklkhotimah..
wala takhtim'alaina Ya Allah, bisuilkhotimah..
Amin Ya Rabbal Alamin..

0 comments: